CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

ASSALAMUALAIKUM..

SELAMAT DATANG KE BLOG KAMEK..

Pages

Wednesday 3 October 2012

HARGAI AKU by ARMADA BAND

Seringkali kau merendahkan aku
Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa


Selalu saja kau menganggap ku lemah

Merasa hebat dengan yang kau punya
Kau sombongkan itu semua


Coba kau lihat dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya harga diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku


Seringkali kau merendahkan aku (kau merendahkan aku)

Melihat dengan sebelah matamu
Aku bukan siapa-siapa


Coba kau lihat dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya harga diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku


Coba kau nilai dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku
Apa salahnya harga diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku
Sebelum kau nilai siapa diriku



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LOVE BY